Scieżka przez WFOSiGW

czyste-powietrze
 
 
 

Wymagana dokumentacja obowiązująca od 31.03.2025 r.

 
1.

Ogłoszenie o zmianie programu  PDF!

Program priorytetowy „Czyste powietrze" obowiązujący od 31.03.2025 r. PDF!

  • a. Załącznik nr 1 Programu Priorytetowego Czyste Powietrze - Łączenie dotacji z termomodernizacyjną ulgą podatkową. PDF!
  • b. Załącznik nr 2 do Programu Priorytetowego Czyste Powietrze - Koszty kwalifikowane oraz maksymalny poziom dofinansowania PDF!

 

  •  
  •  
  •  
  •  
2.

Regulamin naboru wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć w ramach Programu priorytetowego Czyste Powietrze wraz z załącznikami: PDF

I. Dokumenty dotyczące dofinansowania w ramach Programu priorytetowego Czyste Powietrze

  • a. Wzór wniosku o dofinansowanie w formie dotacji i dotacji z prefinansowaniem w ramach Programu Priorytetowego Czyste Powietrze -LINK-
    • - Wzór oświadczenia współmałżonka wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych przez wfośigw DOC
    • - Wzór oświadczenia współwłaścicieli wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych przez wfośigwDOC
    • - Wzór umowy z Wykonawcą   DOC
    • - Wzór umowy z Audytorem   DOC
      •  
  • b.Instrukcja wypełniania WOD PDF
    • - Wykaz dochodów w zakresie niepodlegającym opodatkowaniu na podstawie przepisów o podatku dochodowym od osób fizycznych wymienionych w art. 3 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Załącznik 1 do Instrukcji do WOD)PDF

    •  

II. Wzór Pełnomocnictwa wraz z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych pełnomocnika WnioskodawcyDOC

III. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez wfośigw dla pełnomocnikaPDF

IV. Wzór dyspozycji wypłaty zaliczki w ramach dofinansowania z prefinansowaniem -LINK-

V. Instrukcja wypełniania dyspozycji wypłaty zaliczki PDF

VI. Wzór dokumenty podsumowującego audyt energetyczny -LINK-

VII. Instrukcja wypełniania dokument podsumowujący audyt energetyczny  PDF

 

 

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

 

 

 

 

 

  •  

3.

 

I. Informacja dotycząca składania wniosków o płatność w ramach Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”. PDF

II. Wniosek o płatność -LINK-

III.Instrukcja wypełniania WOPPDF

  1. - Wzór Protokołu odbioru prac wykonawcy z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych wykonawcy (Załącznik do Instrukcji do WOP)DOC
  2. - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych WYKONAWCY przez wfośigw (do umowy z wykonawcą/protokołu odbioru prac wykonawcy) PDF
  3. - Wzór oświadczenia o dokonaniu zapłaty za faktury (Załącznik  do Instrukcji do WOP)DOC
  4. - Wzór oświadczenia dotyczącego poprawy lub wyjaśnienia zapisów protokołu odbioru wykonawcy (Załącznik  do Instrukcji do WOP)DOC
 

4.

 

Wniosek o płatność w ramach Programu Czyste Powietrze dla wniosków złożonych w naborze od 14.06.2024 r. do 30.03.2025 r.

I. Informacja dotycząca składania wniosków o płatność w ramach Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”. PDF

II. Wniosek o płatność -LINK-

  1. -Dokument podsumowujący audyt energetyczny (Załącznik 1 do WOP)XLS

III.Instrukcja – Jak wypełnić i złożyć wniosek o płatność w ramach Programu „Czyste Powietrze"PDF

  1. - Wzór Protokołu odbioru prac wykonawcy z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych wykonawcy (Załącznik 1 do Instrukcji do WOP)DOC
  2. - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych WYKONAWCY przez wfośigw PDF
  3. - Wzór zaświadczenia Operatora Sieci Dystrybucyjnej (dotyczy mikroinstalacji fotowoltaicznej) (Załącznik 2 do Instrukcji do WOP)DOC
  4. - Wzór oświadczenia o dokonaniu zapłaty za faktury (Załącznik 3 do Instrukcji do WOP)DOC
  5. - Wzór oświadczenia dotyczącego poprawy lub wyjaśnienia zapisów protokołu odbioru wykonawcy (Załącznik 4 do Instrukcji do WOP)DOC
  1.  
 

5.

 

Wniosek o płatność w ramach Programu Czyste Powietrze dla wniosków złożonych w naborze od 22.04.2024 r. do 13.06.2024 r.

I. Informacja dotycząca składania wniosków o płatność w ramach Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”. PDF

II. Wniosek o płatność -LINK-

  1. -Dokument podsumowujący audyt energetyczny (Załącznik 1 do WOP)XLS

III.Instrukcja – Jak wypełnić i złożyć wniosek o płatność w ramach Programu „Czyste Powietrze"PDF

  1. - Wzór Protokołu odbioru prac wykonawcy z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych wykonawcy (Załącznik 1 do Instrukcji do WOP)DOC
  2. - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych WYKONAWCY przez wfośigw PDF
  3. - Wzór zaświadczenia Operatora Sieci Dystrybucyjnej (dotyczy mikroinstalacji fotowoltaicznej) (Załącznik 2 do Instrukcji do WOP)DOC
  4. - Wzór oświadczenia o dokonaniu zapłaty za faktury (Załącznik 3 do Instrukcji do WOP)DOC
  5. - Wzór oświadczenia dotyczącego poprawy lub wyjaśnienia zapisów protokołu odbioru wykonawcy (Załącznik 4 do Instrukcji do WOP)DOC
 

6.

 

Wniosek o płatność w ramach Programu Czyste Powietrze dla wniosków złożonych w naborze od 03.01.2023 r. do 21.04.2024 r.

I. Informacja dotycząca składania wniosków o płatność w ramach Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”. PDF

II. Wniosek o płatność -LINK-

  1. -Dokument podsumowujący audyt energetyczny (Załącznik 1 do WOP)XLS

III.Instrukcja – Jak wypełnić i złożyć wniosek o płatność w ramach Programu „Czyste Powietrze"PDF

  1. - Wzór Protokołu odbioru prac wykonawcy z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych wykonawcy (Załącznik 1 do Instrukcji do WOP)DOC
  2. - Wzór zaświadczenia Operatora Sieci Dystrybucyjnej (dotyczy mikroinstalacji fotowoltaicznej) (Załącznik 2 do Instrukcji do WOP)DOC
  3. - Wzór oświadczenia o dokonaniu zapłaty za faktury (Załącznik 3 do Instrukcji do WOP)DOC
  4. - Wzór oświadczenia dotyczącego poprawy lub wyjaśnienia zapisów protokołu odbioru wykonawcy (Załącznik 4 do Instrukcji do WOP)DOC
  •  
  •  
  •  
  •  
7.

Wniosek o płatność w ramach Programu Czyste Powietrze dla wniosków złożonych w naborze od 25.01.2022 r. do 02.01.2023r

  • a. Informacja dotycząca składania wniosków o płatność w ramach Programu Priorytetowego Czyste PowietrzePDF
  • b. Wniosek o płatność  w postaci formularza online dostępny pod adresem: https://gwd.nfosigw.gov.pl/  ta forma umożliwia złożenie wniosku zarówno w wersji elektronicznej podpisanej profilem zaufanym jaki i odręcznie podpisanej wersji papierowej.
  • c. Instrukcja - Jak wypełnić wniosek o płatność w programie priorytetowym „Czyste Powietrze” PDF
  • d. Załącznik nr 1. Protokół odbioru prac wykonawcy – załącznik do Instrukcji wypełniania wniosku o płatność,DOC
  • e. Załącznik nr 2. Wzór zaświadczenia Operatora Sieci Dystrybucyjnej (dotyczy mikroinstalacji fotowoltaicznej)DOC
  •  

 

  •  
  •  

  •  
  •  

8.

Wniosek o płatność w ramach Programu Czyste Powietrze dla wniosków złożonych w naborze od 15.05.2020 r. do 24.01.2022r.PDF

       1. Informacja dotycząca składania wniosków o płatność w ramach Programu Priorytetowego Czyste Powietrze PDF

       2. Wniosek o płatność w ramach Programu Priorytetowego Czyste Powietrze - formularz online dostępny pod                   adresem: gwd.nfosigw.gov.pl

       3. Instrukcja – jak wypełnić i złożyć wniosek o płatność w ramach Programu „Czyste Powietrze” – formularz online GWD PDF

       4. Instrukcja – jak wypełnić i złożyć wniosek o płatność w ramach Programu „Czyste Powietrze” – formularz pdf PDF

       5. Protokół odbioru robót wykonawcy. DOC

       6.Wzór zaświadczenia Operatora Sieci Dystrybucyjnej (dotyczy mikroinstalacji fotowoltaicznej)DOC

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

Wniosek o płatność dla wniosków złożonych w naborach przed 15 maja 2020 r.

       1. Wniosek o płatnośćPDF

       2. Jak wypełnić wniosek o płatnośćPDF

       3. Protokół odbioru robót wykonawcyPDF

 

 

 

10.

Wymagana dokumentacja obowiązująca od 14.06.2024 r. do 30.03.2025 r. ZIP

Wymagana dokumentacja obowiązująca od 22.04.2024 r. do 13.06.2024 r. ZIP

Wymagana dokumentacja obowiązująca od 03.01.2023 r. do 21.04.2024 r. ZIP

Wymagana dokumentacja obowiązująca od 15.07.2022 r. do 02.01.2023 r. ZIP

Wymagana dokumentacja obowiązująca od 25.01.2022 r. do 14.07.2022 r. ZIP

Wymagana dokumentacja obowiązująca od 01.07.2021 r. do 24.01.2022 r. ZIP

Wymagana dokumentacja obowiązująca od 15.05.2020 r. do 30.06.2021 r.  ZIP

Wymagana dokumentacja obowiązująca do 14.05.2020 r.  ZIP

Wymagana dokumentacja obowiązująca do 28.07.2019 r.  ZIP

Wymagana dokumentacja obowiązująca do 31.12.2018 r.  ZIP

 

 

 

 

 

 
stopka