Scieżka przez banki

czyste-powietrze
 
 
 

Wymagana dokumentacja obowiązująca od 03.01.2023 r.

 
1.

Program priorytetowy „Czyste powietrze" obowiązujący od 03.01.2023 r. PDF!

  • a. Załącznik nr 1 Programu Priorytetowego Czyste Powietrze - Łączenie dotacji z termomodernizacyjną ulgą podatkową. PDF!
  • b. Załącznik nr 2 do Programu Priorytetowego Czyste Powietrze - Koszty kwalifikowane oraz maksymalny poziom dofinansowania dla Części 1) Programu dla Beneficjentów uprawnionych do podstawowego poziomu dofinansowania. PDF!
  • c. Załącznik nr 2a do Programu Priorytetowego Czyste Powietrze - Koszty kwalifikowane oraz maksymalny poziom dofinansowania dla Części 2) Programu dla Beneficjentów uprawnionych do podwyższonego poziomu dofinansowania. PDF!
  • d. Załącznik nr 2b do Programu Priorytetowego Czyste Powietrze - Koszty kwalifikowane oraz maksymalny poziom dofinansowania dla Części 3) Programu dla Beneficjentów uprawnionych do najwyższego poziomu dofinansowaniaPDF!

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
2.

Regulamin naboru wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć w formie dotacji na częściową spłatę kapitału kredytu w ramach Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze" PDF!

  1. - Wzór wniosku o dofinansowanie w formie dotacji na częściową spłatę kapitału kredytu w ramach programu priorytetowego „Czyste Powietrze” (Załącznik 1 do Regulaminu) -LINK-
    1. * Wzór oświadczenia współmałżonka wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych przez wfośigw oraz Wzór oświadczenia współwłaścicieli wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych przez wfośigw– załącznik do Wniosku o dofinansowanie (Załącznik do WOD) DOC
  2. -Instrukcja wypełniania wniosku o dofinansowanie w formie dotacji na częściową spłatę kapitału kredytu (Załącznik 2 do Regulaminu)PDF!
    1. * Wykaz dochodów w zakresie niepodlegającym opodatkowaniu na podstawie przepisówo podatku dochodowym od osób fizycznych wymienionych w art.3 pkt 1 lit.c ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych - załącznik do Instrukcji wypełniania wniosku o  dofinansowanie (Załącznik 1 do Instrukcji do WOD)PDF!
    2. * Koszty kwalifikowane do poszczególnych rodzajów przedsięwzięć, które mogą być realizowane w ramach dofinansowania - załącznik do Instrukcji wypełniania wniosku o dofinansowanie (Załącznik 2 do Instrukcji do WOD) PDF!
  •  
  •  
3.

I. Informacja dotycząca składania wniosków o płatność w ramach Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”. PDF

II. Wniosek o płatność -LINK-

  1. -Dokument podsumowujący audyt energetyczny (Załącznik 1 do WOP)XLS

III.Instrukcja – Jak wypełnić i złożyć wniosek o płatność w ramach Programu „Czyste Powietrze"PDF

  1. - Wzór Protokołu odbioru prac wykonawcy z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych wykonawcy (Załącznik 1 do Instrukcji do WOP)DOC
  2. - Wzór zaświadczenia Operatora Sieci Dystrybucyjnej (dotyczy mikroinstalacji fotowoltaicznej) (Załącznik 2 do Instrukcji do WOP)DOC
  3. - Wzór oświadczenia o dokonaniu zapłaty za faktury (Załącznik 3 do Instrukcji do WOP)DOC
  4. - Wzór oświadczenia dotyczącego poprawy lub wyjaśnienia zapisów protokołu odbioru wykonawcy (Załącznik 4 do Instrukcji do WOP)DOC
 
4.

Wniosek o płatność w ramach Programu Czyste Powietrze dla wniosków złożonych w naborze do 02.01.2023 r.

  • a. Informacja dotycząca składania wniosków o płatność w ramach Programu Priorytetowego Czyste Powietrze
  • b. Wniosek o płatność w ramach Programu Priorytetowego Czyste Powietrze 
  • c. Wniosek o płatność w ramach Programu Priorytetowego Czyste Powietrze – formularz online dostępny pod adresem: https://gwd.nfosigw.gov.pl
  • d. Instrukcja – jak wypełnić i złożyć wniosek o płatność w ramach Programu „Czyste Powietrze” 
  • e. Załączniki do instrukcji wypełniania wniosków o płatność:
  •  
    • - załącznik nr 1 do instrukcji - wzór protokołu odbioru prac wykonawcy 
    • - załącznik nr 2 do instrukcji - wzór zaświadczenia Operatora Sieci Dystrybucyjnej (dotyczy mikroinstalacji fotowoltaicznej)
    •  
  •  
  • DOC
  • PDF
  •  
  •  

  • PDF
  •  

  • DOC
  • DOC
  •  
Wymagana dokumentacja obowiązująca od 15.07.2022r. do 02.01.2023 r. ZIP
Wymagana dokumentacja obowiązująca od 01.07.2021 r. do 14.07.2022 r. ZIP
 
stopka